Om  
Susanne Bier

Susanne Bier modtager brandingpris

HORESTA har uddelt sin markedsføringspris, MARIA-prisen, til filminstruktør Susanne Bier for at have fremstillet Danmark som en attraktiv turistattraktion. 

Sara Ridder

Susanne Bier har modtaget turisterhvervets markedsføringspris, MARIA-prisen. Det er Horesta, der uddeleler prisen til personer, der på unik vis har formået at brande Danmark som turistdestination, og sammen med prisen følger et beløb på 50.000 kroner. 

"Det betyder meget for mig at modtage denne pris, fordi jeg i alt, hvad jeg har lavet, altid har været optaget af at vise Danmark rundt omkring i verden. For at dele det, jeg selv er glad for," udtalte Susanne Bier ifølge en pressemeddelelse fra Horesta. 

Priskomitéen lægger i sin begrundelse for prisen vægt på, at Susanne Biers kunstneriske bidrag og internationale anerkendelser har været med til at løfte hele Danmark som en attraktiv destination på verdenskortet.

Altinget logoArbejdsmarked
Vil du læse artiklen?
Med adgang til Altinget arbejdsmarked kommer du i dybden med Danmarks største politiske redaktion.
Læs mere om priser og abonnementsbetingelser her
Seneste fra Arbejdsmarked

Altinget logo
København | Stockholm | Oslo | Bruxelles
Politik har aldrig været vigtigere
AdresseNy Kongensgade 101472 København KTlf. 33 34 35 40[email protected]CVR nr.: 29624453ISSN: 2597-0127
Ansv. chefredaktørJakob NielsenDirektørAnne Marie KindbergCFOAnders JørningKommerciel direktørMichael ThomsenFormand og udgiverRasmus Nielsen
Copyright © Altinget, 2024