Nyt fra AAU: Peter Lund Madsen i AAU web-film

Dokumentation
html,body,p,td,li { font-size: 11px; font-family: Verdana, Arial, sans-serif } h1, h2 { font-size: 12px; font-family: Verdana, Arial, sans-serif; font-weight: bold } #signature { background-color: #fff; margin-top:50px; padding: 3px; border:dotted 1px #c0dcc0 }Kære abonnent Der er kommet en nyhed på aau.dk Peter Lund Madsen i AAU web-film Den kendte hjerneforsker optræder uden honorar for AAU  Igennem en lang årrække har det centrale Informationskontor på Aalborg Universitet kørt markeds-føringskampagner, hvor en særlig AAU-hjerne har været omdrejningspunktet. Budskabet har været, at AAU-hjerner er ganske særlige, og at der er klare symptomer på, at deres hjernekraft er meget stærkere, når de arbejder sammen. Det er, som om de tænker anderledes. De indtager verden ud fra et nyt, dybere og mere virkelighedsnært perspektiv. Samtidig er sloganet ’Learning seriously affects your brain’ blevet koblet på og tilsammen har det dannet det kreative grundlag for den årlige centrale markedsføringskampagne rettet mod de unge i gymnasiet, deres forældre samt de mange, der har taget en studiepause efter gymnasiet. Det må være oplagt, at den bedste til at fortælle om den særlige AAU-hjerne er Danmarks mest kendte hjerneforsker, Peter Lund Madsen. Og faktisk syntes han så godt om hele AAU’s hjernekoncept, at han indvilgede i at medvirke i en web-film, og det endda uden honorar !!!!!! I disse dage på TV2-Nord og fra uge 15 på Nordjyske Mediers særdeles populære tv-kanal 24N, kan man se resultatet, der er et 36 sekunder langt spot med Peter Lund Madsen. Det er et udpluk fra en 5 minutter lang web-film med Peter Lund Madsen, som AAU’s centrale Informationskontor har fået produceret til brug på nettets såkaldte sociale sider, bl.a. You Tube og My Space samt på AAU’s eget net. Senere på foråret kommer det korte spot på ny på de nordjyske tv-kanaler i 2 uger efter nærmere aftale med Peter Lund Madsen. Peter Lund Madsen initiativet er kun et af mange i årets centrale kampagne, der i løbet af foråret gør AAU synlig på bl.a. en række netmedier og søgemaskiner, biografer, tv, dagblade, gratisaviser, Uddannelsesavisen, messer, ungdomsmagasinerne Gaffa og Tjeck, Nibe-festivalen, outdoor i Aalborg, mobiltelefon/SMS-initiativer, husstandsomdeling af Go Card i Jylland, busser i StorAalborg, målrettede direkte gymnasieaktiviteter, havnesiloer i Aalborg mv. Nærmere oplysninger hos Informationsleder Allan Clausen på 9940 9491.   Du modtager denne mail fordi du abonnerer på nyheder fra aau.dk. Du kan framelde denne service på websiden presse.aau.dk. Aalborg Universitet, InformationskontoretFredrik Bajers Vej 5 Postboks 159 DK-9100 AalborgTelefon: +45 9635 9490Email: [email protected] (mailto:[email protected])Web: http://www.aau.dk (http://www.aau.dk)Nyheder kan også læses via vores RSS-feed (http://presse.aau.dk/nyheder/rssinfo).

Altinget logoForskning
Vil du læse artiklen?
Med adgang til Altinget forskning kommer du i dybden med Danmarks største politiske redaktion.
Læs mere om priser og abonnementsbetingelser her
Seneste fra Forskning

Altinget logo
København | Stockholm | Oslo | Bruxelles
Politik har aldrig været vigtigere
AdresseNy Kongensgade 101472 København KTlf. 33 34 35 40[email protected]CVR nr.: 29624453ISSN: 2597-0127
Ansv. chefredaktørJakob NielsenDirektørAnne Marie KindbergCFOAnders JørningKommerciel direktørMichael ThomsenFormand og udgiverRasmus Nielsen
Copyright © Altinget, 2024