Tivoli ansætter ny chef for kommercielle partnerskaber
Niels Jørgensen ansættes som Tivolis nye chef for kommercielle partnerskaber og Tivoli Erhvervsklub.
![Linnea Molbech Sabri](https://www.altinget.dk/cdn-cgi/image/q=80,fit=crop,w=64/https://legacy.altinget.dk/images/Writers/5088-linnea-s-molbech-2-48.jpg)
Linnea Molbech Sabri
Redaktionsassistent1. oktober tiltræder Niels Jørgensen som Tivolis chef for kommercielle partnerskaber og Tivoli Erhvervsklub. Det oplyser Tivoli.
I sin nye chefstilling skal Niels Jørgensen styrke og udvikle Tivolis mange kommercielle partnerskaber samt udbygge og sørge for vækst i Tivolis Erhvervsklub.
Niels Jørgensen er 39 år og har en marketingbaggrund hos Royal Unibrew samt erfaring med salg og udvikling af kommercielle partnerskaber i DBU. Senest kommer Niels fra en stilling hos Nordic Event.