Økologien boomer igen

NYHED: Salget af økologiske produkter fortsatte himmelflugten i 2007.
Niels Th. Dahl

Økologiske varer har haft en flot vækst sidste år, og det er tydeligt, at det er detailhandlen, som virkelig har villet den udvikling.

Peter Schelde
Direktør i The Nielsen Company

Der er tilsyneladende ingen ende på danskernes trang til økologiske produkter.

Omsætningen af økologiske varer steg således i 2007 med hele 23 pct i de danske dagligvarebutikker, ifølge nye tal fra The Nielsen Company, der analyserer dagligvaremarkedet.

Det skriver Dansk Handelsblad.

Altinget logoMiljø
Vil du læse artiklen?
Med adgang til Altinget miljø kommer du i dybden med Danmarks største politiske redaktion.
Læs mere om priser og abonnementsbetingelser her
Seneste fra Miljø

Altinget logo
København | Stockholm | Oslo | Bruxelles
Politik har aldrig været vigtigere
AdresseNy Kongensgade 101472 København KTlf. 33 34 35 40[email protected]CVR nr.: 29624453ISSN: 2597-0127
Ansv. chefredaktørJakob NielsenDirektørAnne Marie KindbergCFOAnders JørningKommerciel direktørMichael ThomsenFormand og udgiverRasmus Nielsen
Copyright © Altinget, 2024