Aller Media omstrukturerer og satser digitalt
Aller Media sammenlægger Aller Trend og Aller Kvindeliv til én redaktion – Aller Kvindeliv. Redaktionen omfatter en række magasiner, hvor Dorthe Kandi og Cecilie Ingdal bliver chefredaktører for de fysiske magasiner, og Isabella Hindkjær bliver chefredaktør for en samlet digital afdeling.
![Aller Media vil med den nye omstrukturering fokusere mere på det digitale indhold. ](https://www.altinget.dk/cdn-cgi/image/q=80,fit=crop,w=2560,f=jpeg/https://legacy.altinget.dk/images/article/262189/101320.jpg)
![Simon Solkær Lassen](https://www.altinget.dk/cdn-cgi/image/q=80,fit=crop,w=64/https://legacy.altinget.dk/images/Writers/5454-simon-solkaer-lassen-2-48.jpg)
Simon Solkær Lassen
RedaktionsassistentAller Media omstrukturerer og samler blandt andet deres digitale indsats. Isabella Hindkjær skal stå i spidsen for Aller Medias nye såkaldte 'superredaktion', der omfatter elle.dk, viunge.dk og femina.dk.
Aller Trend og Aller Kvindeliv bliver samlet i én redaktion under navnet Aller Kvindeliv. Redaktionen kommer til at dække over flere fysiske og digitale magasiner fra viunge.dk til ELLE.
Derudover udfaser mediekoncernen 'Vi Unge'-magasinet. Magasinet har cirka 60 år bag sig, men fra februar skal det kun køre digitalt. Derudover cementerer Aller Media opdelingen af Femina på print og digitalt.