Jysk Fynske Medier henter Føljeton-chefredaktør til nyhedsbrevssatsning
JOBNYT: Flere medier tyer til nyhedsbreve i kampen om læsere. Jysk Fynske Medier har kastet sig ind i kampen og ansat chefredaktøren fra Føljeton, Andreas T. Kønig, som ny redaktør for nyhedsbreve.
![](https://www.altinget.dk/cdn-cgi/image/q=80,fit=crop,w=2560,f=jpeg/https://legacy.altinget.dk/images/article/204470/77356.jpg)
![Nicole Sander Bertelsen](https://www.altinget.dk/cdn-cgi/image/q=80,fit=crop,w=64/https://legacy.altinget.dk/images/Writers/5320-nicole-sander-bertelsen-2-48.jpg)
Nicole Sander Bertelsen
JournalistNyhedsbrevet er en klar strategi for flere medier, der vil lokke læsere til.
Derfor opruster Jysk Fynske Medier nu med ansættelsen af Andreas T. Kønig fra mediet Føljeton, som ny redaktør for nyhedsbrevene. Det skriver Mediettrends.dk.
Det sker ifølge Jørn Broch, der er digital chefredaktør i Jysk Fynske Medier, fordi nyhedsbreve bliver mere centrale i mediets måde at henvende sig til læsere.