Dansk Industri henter marketingprofil til direktørpost i ny afdeling
Didrik A. Fjeldstad bliver underdirektør for Dansk Industris helt nye brand- og marketingafdeling.
![Dansk Industri får en særskilt brand- og marketingafdeling. ](https://www.altinget.dk/cdn-cgi/image/q=80,fit=crop,w=2560,f=jpeg/https://legacy.altinget.dk/images/article/266042/106016.jpg)
![Claudia Steenhard](https://www.altinget.dk/cdn-cgi/image/q=80,fit=crop,w=64/https://legacy.altinget.dk/images/Writers/5103-claudia-steenhard-2-48.jpg)
Claudia Steenhard
JournalistDansk Industri får en ny brand- og marketing-afdeling med ny underdirektør Didrik A. Fjeldstad i spidsen. Det skriver Dansk Industri i en pressemeddelelse.
"Det forpligter for DI at være Danmarks største erhvervsorganisation, og derfor skal vi hele tiden blive bedre til at forny vores udtryk i dialogen med omverdenen og øge relevansen for vores medlemmer," siger direktør for public affairs og kommunikation i DI, Morten Høyer, og fortsætter:
"Med Didrik bag roret har vi det stærkeste fundament for at nå i mål og positionere os endnu stærkere."