KMD henter ny chef til marketing, kommunikation og branding
It-virksomheden KMD henter ny chef til områderne marketing, kommunikation og branding.
![](https://www.altinget.dk/cdn-cgi/image/q=80,fit=crop,w=2560,f=jpeg/https://legacy.altinget.dk/images/article/274495/116072.jpg)
![Jonas Wiinblad Overgaard](https://www.altinget.dk/cdn-cgi/image/q=80,fit=crop,w=64/https://legacy.altinget.dk/images/Writers/5460-jonas-wiinblad-overgaard-2-48.jpg)
Jonas Wiinblad Overgaard
JournalistJulia Vollertsen er ny chef for marketing, kommunikation og branding i KMD.
Det skriver it-virksomheden i en pressemeddelelse.
"KMD er en virksomhed med en fantastisk historik og en mindst lige så spændende fremtid både herhjemme og internationalt. Med udvikling af IT- og softwareløsninger i verdensklasse er der grundlag for en helt unik kommunikationsopgave, som jeg glæder mig til at kaste mig over sammen med de dygtige medarbejdere i de tre afdelinger," siger hun.