R lancerer reklamekampagne inspireret af DF

NOTE: Det Radikale Venstre vil styrke dets profil med en kampagne à la Dansk Folkepartis. Også her skal der et friskt pust over landet, som de Radikales leder Marianne Jelved selv formulerer det.
Ole Hall
”Vi vil komme med et ... hvad skal man sige – et friskt pust over landet.”

Sådan sagde partileder Marianne Jelved (R) med et lumsk glimt i øjet, da hun i sidste uge besøgte en samling statskundskabsstuderende på Aarhus Universitet.

Dermed løftede hun sløret for et nyt tiltag fra De Radikale: Partiet skal som noget nyt lave kampagner uden for valgkampssæson. Sandsynligvis allerede i forsommeren skydes første kampagne i gang.

For at sikre sig, at de studerende havde forstået, hvad hun mente med kampagne, lånte hun et slogan, som Dansk Folkeparti ellers havde sat sig stærkt på under valgkampen i 2005 - ”Et friskt pust over landet.”

Altinget logoChristiansborg
Vil du læse artiklen?
Med adgang til Altinget christiansborg kommer du i dybden med Danmarks største politiske redaktion.
Læs mere om priser og abonnementsbetingelser her
Seneste fra Christiansborg

Altinget logo
København | Stockholm | Oslo | Bruxelles
Politik har aldrig været vigtigere
AdresseNy Kongensgade 101472 København KTlf. 33 34 35 40[email protected]CVR nr.: 29624453ISSN: 2597-0127
Ansv. chefredaktørJakob NielsenDirektørAnne Marie KindbergCFOAnders JørningKommerciel direktørMichael ThomsenFormand og udgiverRasmus Nielsen
Copyright © Altinget, 2024