16. november 2012 kl. 13.50
Ny marketing- og kommunikationschef på Jyllands-Posten
Jeppe Schyth Olsen (34) er tiltrådt som ny marketing- og kommunikationschef på Morgenavisen Jyllands-Posten.
Christian Juhl Mølgaard
NavneredaktørEfter en rekrutteringsprocess foretaget af et eksternt konsulentfirma er valget faldet på Jeppe Schyth Olsen som ny marketing- og kommunikationschef hos JP.
Han kommer fra en stilling som kommunikations- og
marketingchef i Middelfart Sparekasse (MS), hvor han har arbejdet med positionering og branding, kundetilfredshed, konceptudvikling, salg, sociale medier, digitale kanaler, loyalitets- og eventkoncept samt intern og ekstern kommunikation.
Han skal bidrage til at bringe Jyllands-Postens markedsføring videre med et forstærket fokus på blandt andet online markedsføring, sociale medier og markedsføring af digitale produkter.
Jeppe Schyth Olsen er kandidat i informationsteknologi, kommunikation og organisation fra SDU, Master i concept making fra 180º Academy. Han har også en en mastergrad i journalistik fra SDU.
Den nye marketing- og kommunikationschef havde første arbejdsdag 1. november i Jyllands-Postens bladhus i Viby.
Politik har aldrig været vigtigere