Altinget.dk relanceret: Mere stof til langt flere

OM OS: Altinget.dk har styrket sin indsats over for vælgerne med en gratis portal med undertitlen "Mest om politik".

Kære læser,

Altinget.dk er relanceret med meget mere stof til alle interesserede. På en måde er vi tilbage ved udgangspunktet i starten i foråret 2000, hvor jeg talte om "Borger-Borgen-princippet", altså at en politisk internetavis som http://www.altinget.dk/ kan medvirke til at nedbryde de ellers ofte store afstande mellem Christiansborg og vælgerne. Vi har overordnet til formål at bidrage til at opretholde og styrke den demokratiske debat i samfundet. Ved at gøre overblikket gratis (og annoncefinansieret) sørger vi for at udbrede budskabet til alle de dele af befolkningen, der viser aktiv interesse for dansk folkestyre. Reelt har alle jo i dag adgang til internet - derhjemme, på arbejdet eller i yderste fald på biblioteket.

Det nye http://www.altinget.dk/ har som undertitel "Mest om politik", og sådan er det: Vi er politik-portalen, der ud over et snævert udvalg af egne artikler (normalt forbeholdt abonnenter) bringer et stramt overblik over det, der handler om dansk politik på internettet. Nyheder fra andre medier, meninger i andre medier, politiske analyser og kommentarer, blogs om politik, politisk kalender, politiske profiler og pressemeddelelser fra partier og Folketinget.

Fra og med mandag den 6. oktober, dagen før Folketingets åbning, udsendes mandag til fredag kl. 15 et gratis nyhedsbrev til alle interesserede.

Men ikke alt i verden er gratis - og Altinget.dks otte, snart ni og ti, specialportaler om dansk politik fortsætter naturligvis ufortrødent til vores stærkt stigende skare af trofaste, betalende abonnenter, som arbejder professionelt med politik og implementeringen heraf.

Ansvaret for relanceringen af Altinget.dk har været lagt i hænderne på salgs- og administrationschef, cand.scient.pol. Mette Rosendahl og it-chef Michael Kellberg, hvis gode resultat leveret inden Folketingets åbning skal påskønnes.

Som en del af kernemålgruppen for http://www.altinget.dk/ - en af dem med professionel eller personlig interesse for dansk politik - håber vi, du vil tage godt imod det nye site, og hvis du har kommentarer, vil vi meget gerne høre dem.


Med venlig hilsen
Rasmus Nielsen
Udgiver

Dokumentation

Om annoncer;

VISION OG MÅLGRUPPE
1. oktober 2008 ændrede Altinget.dk forsidedesign og læserstrategi. Målsætningen er, at Altinget.dk skal være den foretrukne portal for politisk interesserede danskere, som ønsker et højt fagligt indhold og en saglig bredde. Målgruppen er dels de, der beskæftiger sig professionelt med politik, men også alle i den brede befolkning, der ønsker at blive opdateret om dansk politik og samtidig have mulighed for at gå i dybden med en række udvalgte aktuelle emner.

Siden består af politiske nyheder, analyse, blogs, kalender og pressemeddelelser fra partier og myndigheder. Den nye forside skulle derfor gerne fungere som et samlingspunkt for målgruppens internetaktivitet og deres politiske interesser.

Dette giver nye muligheder for målrettet online-annoncering til en aktiv og engageret målgruppe.

For priser og nærmere oplysninger, kontakt vores marketingskonsulent, Karsten Salling Nielsen, på 33 34 35 40 eller [email protected].


Politik har aldrig været vigtigere

Få GRATIS nyheder fra Danmarks største politiske redaktion

Omtalte personer

Rasmus Nielsen

Formand for Alrow Media, udgiver af Altinget i Danmark, Norge og Sverige samt Mandag Morgen
journalist (Danmarks Journalisthøjskole 1983)

Altinget logo
København | Stockholm | Oslo | Bruxelles
Politik har aldrig været vigtigere
AdresseNy Kongensgade 101472 København KTlf. 33 34 35 40[email protected]CVR nr.: 29624453ISSN: 2597-0127
Ansv. chefredaktørJakob NielsenDirektørAnne Marie KindbergCFOAnders JørningKommerciel direktørMichael ThomsenFormand og udgiverRasmus Nielsen
Copyright © Altinget, 2024