Om  
Julia Fennefoss Vollertsen

KMD henter ny chef til marketing, kommunikation og branding

It-virksomheden KMD henter ny chef til områderne marketing, kommunikation og branding.

Foto: KMD
Jonas Wiinblad Overgaard

Julia Vollertsen er ny chef for marketing, kommunikation og branding i KMD. 

Det skriver it-virksomheden i en pressemeddelelse. 

"KMD er en virksomhed med en fantastisk historik og en mindst lige så spændende fremtid både herhjemme og internationalt. Med udvikling af IT- og softwareløsninger i verdensklasse er der grundlag for en helt unik kommunikationsopgave, som jeg glæder mig til at kaste mig over sammen med de dygtige medarbejdere i de tre afdelinger," siger hun. 

Julia Vollertsen kommer fra en stilling som chef for digital, kampagner og branding i Landbrug og Fødevarer. 

"Vi ser et stort potentiale i at samle disse tre områder i KMD, og Julia bliver med sin dybe faglighed og erfaring inden for strategisk kommunikation den helt rette til at forløse det potentiale," siger Jette Singleton, direktør for People & Culture i KMD.

Julia Vollertsen tiltræder sit nye job 1. december. 

Altinget logoFødevarer
Vil du læse artiklen?
Med adgang til Altinget fødevarer kommer du i dybden med Danmarks største politiske redaktion.
Læs mere om priser og abonnementsbetingelser her
Seneste fra Fødevarer

Altinget logo
København | Stockholm | Oslo | Bruxelles
Politik har aldrig været vigtigere
AdresseNy Kongensgade 101472 København KTlf. 33 34 35 40[email protected]CVR nr.: 29624453ISSN: 2597-0127
Ansv. chefredaktørJakob NielsenDirektørAnne Marie KindbergCFOAnders JørningKommerciel direktørMichael ThomsenFormand og udgiverRasmus Nielsen
Copyright © Altinget, 2024